APLIKACJA MOBILNA NASZ BANK – bankowość w Twoim telefonie

Swobodny i bezpieczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu/24 godziny na dobę. Cenisz swój czas, niezależność i swobodę? Wypróbuj mobilną aplikację, wystarczy smarfton.

 

Jak zainstalować aplikację mobilną NASZ BANK?

  • Ściągnij aplikację NASZ BANK (na iphone NASZ BANK PBS)  i zainstaluj ją na swoim smarfonie
  • Wpis swój identyfikator i zdefiniuj nazwę użytkownika
  • Zaloguj się do bankowości elektronicznej i dodaj w niej nowe urządzenie [Ustawienia / Kanały dostępu i urządzenia / dodaj urządzenie]
  • Zeskanuj kod QR
  • Teraz pozostaje tylko ustawienie autoryzacji i gotowe.

APLIKACJA DOSTĘPNA W NA SYSTEM IOS ORAZ ANDROID.

Aplikacja umożliwia:

  • dostęp do rachunków prowadzonych w PBS
  • przegląd sald i historii operacji na rachunkach
  • płatności BLIK oraz przelew BLIK na telefon
  • wykonywanie przelewów jednorazowych, również do ZUS i US
  • wykonywanie przelewów na podstawie kodu OR
  • wykonywanie przelewów Split Payment
  • wykonywanie przelewów predefiniowanych
  • obsługa lokat terminowych
  • mobilna autoryzacja – systemowe powiadomienie push
  • wiadomości
  • logowanie poprzez kod e-PIN lub biometrycznie

W przypadku pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszymi pracownikami.


Polityka prywatności