Blik

Start | Blik

Szybkie, bezpieczne i wygodne płatnościBLIK

Szybko zapłacisz, wypłacisz i przelejesz! BLIK zastępuje gotówkę i karty płatnicze. To proste i bezpieczne płatności, przelewy i wypłaty gotówki telefonem. BLIKIEM zapłacisz w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji NASZ BANK wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.

Dzięki aplikacji mobilnej NASZ BANK i BLIK możesz wygodnie wysyłać i natychmiast odbierać przelewy BLIK na telefon 24/7, również w weekendy i święta. Nie musisz znać nr konta, wystarczy nr telefonu odbiorcy - wybierz z listy kontaktów lub wpisz samodzielnie.

Gdzie znaleźć BLIKA?

Z BLIKA możesz korzystać w aplikacji mobilnej NASZ BANK. Jest ona dostępna dla telefonów z systemem Android i iOS. Możesz ją pobrać w sklepie Google Play i App Store na swoim smartfonie.

Jak korzystać z BLIKA?

W bankomacie lub na stronie sklepu internetowego wybierz BLIK. Płatność zrealizujesz, gdy wpiszesz jednorazowy, sześciocyfrowy kod wygenerowany w swojej aplikacji mobilnej, a następnie zatwierdzisz go na smartfonie. Tak samo zrób w sklepie stacjonarnym – potwierdź sprzedawcy, że płacisz BLIKIEM. Zarejestruj swój numer i dokonuj natychmiastowych przelewów na telefon do 1000 zł.

Jak płacić BLIKIEM w internecie?
  • 1. Wybierz „Płatność BLIK”.
  • 2. Wygeneruj kod w swojej aplikacji mobilnej.
  • 3. Wpisz kod na stronie internetowej.
  • 4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.


Jak płacić BLIKIEM w sklepie?
  • 1. Poinformuj sprzedawcę: płacę BLIKIEM!
  • 2. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej.
  • 3. Wpisz kod na terminalu.
  • 4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.


Jak wypłacać BLIKIEM w bankomacie?
  • 1. Sprawdź czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK.
  • 2. Wybierz opcję wypłaty BLIK.
  • 3. Wybierz kwotę wypłaty.
  • 4. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej i wpisz go w bankomacie.
  • 5. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.


Jak przelewać BLIKIEM na telefon?

Jeśli chcesz odbierać przelewy na telefon BLIK, zarejestruj w aplikacji NASZ BANK swój numer telefonu.

Jeśli chcesz wykonać przelew:
  • 1. Wybierz przycisk „Przelew na telefon BLIK”.
  • 2. Wybierz numer z listy kontaktów lub wpisz go ręcznie.
  • 3. Wpisz kwotę, tytuł przelewu i przejdź „Dalej”.
  • 4. Potwierdź transakcję PIN-em do aplikacji.

Masz pytania dotyczące BLIKA? Sprawdź poniżej. Przydatne informacje:

Płatność BLIK

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  • Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank
  • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  • Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  • To już wszystko – zakupy opłacone

Kto może korzystać z płatności BLIK?

Osoby które mają więcej niż 13 lat i konto osobiste w PBS w Kwidzynie. Aby płacić BLIKIEM wystarczy mieć urządzenie (np. smartfon) z zainstalowaną aplikacją mobilną BPS Mobile (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store).

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych w aplikacji mobilnej NASZ BANK.

  • dzienny limit przelewów na telefon BLIK (P2P) wynosi 1.000,00 zł
  • dzienny limit transakcji gotówkowych wynosi 2.000,00 zł
  • dzienny limit transakcji bezgotówkowych wynosi 10.000,00 zł
  • dzienny limit transakcji internetowych wynosi 5.000,00zł
Regulamin usługi BLIK
Facebook ikona