Garmin Pay i Fitbit Pay w naszym Banku – płać szybko i wygodnie, zegarkiem!

 

Fitbit Pay i Garmin Pay to usługi, dzięki którym możesz dokonywać płatności mobilnych za pomocą dedykowanych zegarków typu smartwatch i opasem typu fitness. Wszędzie tak, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe, będziesz mógł zapłacić zegrakiem. W końcu czas to pieniądz.

JAKI ZEGAREK MA FUNKCJĘ PŁATNOŚCI ZBLIŻENIOWYCH?

Przykładowe modele zegarków Fitbit z funkcją Fitbit pay
LINK

Przykładowe modele zegarków Garmin z funkcją Garmin Pay
LINK

JAK ZACZĄĆ KORZYSTAĆ Z USŁUGI?
  • Pobierz aplikację Garmin Connect na telefon z systemem Android lub iOS.
  • W aplikacji Garmin Connect Mobile wyszukaj swój zegarek i połącz go z aplikacją używając przycisku „synchronizuj”. W aplikacji wybierz opcję Garmin Pay,
    a następnie Utwórz portfel.
  • Dodaj kartę, wprowadź dane karty, zaakceptuj warunki korzystania z usługi.
  • Potwierdź dodanie karty kodem SMS.

 

  • Pobierz najnowszą wersję aplikacji Fitbit na smartfona
  • Upewnij się, że zegarek Fitbit jest naładowany
  • Otwórz aplikację Fitbit na swoim telefonie i przejdź do ustawień zegarka
  • Stuknij Fitbit Wallet i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby dodać kartę
  • Jeśli nie utworzyłeś wcześniej kodu PIN dla swojego zegarka, zostaniesz poproszony o jego ustawienie
  • Wprowadź dane swojej karty
  • Przeczytaj i zaakceptuj Regulamin
  • Wprowadź kod uwierzytelniający, który otrzymasz w formie SMS na swój numer telefonu komórkowego, zarejestrowany w naszym systemie.
Korzystanie z Fitbit Pay jest bezpieczniejsze niż używanie tradycyjnej karty kredytowej lub debetowej. Każda transakcja Fitbit Pay wymaga użycia osobistego 4-cyfrowego kodu PIN w celu dodatkowej ochrony
Numer Twojej karty i tożsamość nie są udostępniane sprzedawcy,
a rzeczywiste numery kart nie są przechowywane na Twoim urządzeniu – zamiast tego używany jest unikalny numer tokena.
Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika, wykorzystując przypisane do danego zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy użytkownik dokonuje płatności. Numer posiadanej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Garmin. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas dokonywania płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw.

 

ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

I. Które karty mogę dodać do usług płacenia zegarkiem?

  • Wszystkie karty wydane przez Powiślański Bank Spółdzielczy w Kwidzynie, za wyjątkiem karty wydanej do podstawowego rachunku płatniczego.

II. Gdzie mogę płacić za pomocą usługi Garmin Pay lub Fitbit Pay?

  • Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe. 

III. Czy płacenie w ten sposób jest bezpieczne?

  • Tak. Usługi Garmin Pay i Fitbit Pay chronią dane Użytkownika. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.

IV. Czy żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

  • Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.

V. Czy muszę mieć dostęp do Internetu, aby skorzystać z usługi?

  • Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.

VI. Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?

  • Tak, można dodać więcej niż jedną kartę. 

Regulamin usługi cyfrowy portfel