Garmin Pay i Fitbit Pay w naszym Banku – płać szybko i wygodnie, zegarkiem!
Fitbit Pay i Garmin Pay to usługi, dzięki którym możesz dokonywać płatności mobilnych za pomocą dedykowanych zegarków typu smartwatch i opasem typu fitness. Wszędzie tak, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe, będziesz mógł zapłacić zegrakiem. W końcu czas to pieniądz.
![]() |
![]() |
JAKI ZEGAREK MA FUNKCJĘ PŁATNOŚCI ZBLIŻENIOWYCH? | |
Przykładowe modele zegarków Fitbit z funkcją Fitbit pay |
Przykładowe modele zegarków Garmin z funkcją Garmin Pay |
JAK ZACZĄĆ KORZYSTAĆ Z USŁUGI? | |
|
|
Korzystanie z Fitbit Pay jest bezpieczniejsze niż używanie tradycyjnej karty kredytowej lub debetowej. Każda transakcja Fitbit Pay wymaga użycia osobistego 4-cyfrowego kodu PIN w celu dodatkowej ochrony Numer Twojej karty i tożsamość nie są udostępniane sprzedawcy, a rzeczywiste numery kart nie są przechowywane na Twoim urządzeniu – zamiast tego używany jest unikalny numer tokena. |
Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika, wykorzystując przypisane do danego zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy użytkownik dokonuje płatności. Numer posiadanej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Garmin. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas dokonywania płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw. |
ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:
I. Które karty mogę dodać do usług płacenia zegarkiem?
- Wszystkie karty wydane przez Powiślański Bank Spółdzielczy w Kwidzynie, za wyjątkiem karty wydanej do podstawowego rachunku płatniczego.
II. Gdzie mogę płacić za pomocą usługi Garmin Pay lub Fitbit Pay?
- Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe.
III. Czy płacenie w ten sposób jest bezpieczne?
- Tak. Usługi Garmin Pay i Fitbit Pay chronią dane Użytkownika. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.
IV. Czy żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?
- Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.
V. Czy muszę mieć dostęp do Internetu, aby skorzystać z usługi?
- Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.
VI. Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?
- Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.
Regulamin usługi cyfrowy portfel