REJESTRACJA I LOGOWANIE

  1. Kto może zarejestrować się w programie?

W Programie Rabatowym Generali może zarejestrować się klient Generali, będący osobą fizyczną, który ma przynajmniej jedno aktywne ubezpieczenie w Generali. Aktywna polisa to taka która jest opłacona i po dacie startu.

  1. Jak skorzystać z Programu Rabatowego Generali – krok po kroku?
  • Kup polisę w Generali i wejdź na rabaty.generali.pl
  • Kliknij zarejestruj się i uzupełnij swoje dane.
  • Twoje polisy – na podstawie numer PESEL i podanych wcześniej danych sprawdzimy jakie masz polisy w Generali i na ich podstawie damy Ci dostęp do odpowiednich kategorii rabatowych.
  • Podaj i powtórz hasło, które będzie służyło do późniejszego logowania (hasło można później zmienić w ustawieniach konta).
  • Zgody – jeśli weryfikacja przebiegła pomyślnie (znaleźliśmy aktywne polisy w naszych systemach) to pojawi się komunikat o tym, że na podany adres mailowy został wysłany link aktywacyjny

UWAGA! Jeśli weryfikacja nie przebiegnie pomyślnie, konto nie zostanie utworzone, a dane podane podczas rejestracji zostaną usunięte.

  1. Jaka polisa zostanie rozpoznana podczas rejestracji?
  • Polisa lub jej pierwsza rata powinna być opłacona, a środki zaksięgowane na naszym koncie.
  • Polisa powinna być po dacie startu – oznacza to, że jeśli dziś chcę wygenerować kody rabatowe, to otrzymam je dopolisy której start jest najpóźniej dzisiaj.
  1. Jakie polisy zostały rozpoznane podczas rejestracji?
  • Na górze ekranu widoczne są kategorie produktowe zgodnie z posiadaną polisą.
  • Na przykład: przy ubezpieczeniu OC lub OC i AC, powinna pojawić się kategoria samochód oraz kody rabatowew ramach tej kategorii.
  1. Jakie dane potrzebne będą do logowania?

Do logowania potrzebny jest adres e-mail oraz hasło.

  1. Zapomniałem/am hasła

Skorzystaj z opcji nie pamiętasz hasła, a nowe hasło wyślemy do Ciebie na adres e-mail.

  1. Co zrobić jeśli rejestracja się nie powiodła się, a mam ubezpieczenie Generali?

Upewnij się, że dane podane podczas rejestracji są poprawne. Jeśli mimo to nie uda Ci się zarejestrować, napisz do nas: program.rabatowy@generali.pl

 

DOSTĘP DO PROGRAMU I RABATÓW

  1. Kto może otrzymać kod rabatowy?
  • Kody rabatowe z sekcji samochód dostępne są do pobrania dla klientów posiadających ubezpieczenie komunikacyjnew Generali (OC lub OC i AC).
  • Kody rabatowe z sekcji dom i mieszkanie dostępne są do pobrania dla klientów posiadających ubezpieczenienieruchomości w Generali.
  • Kody rabatowe z sekcji podróż dostępne są do pobrania dla klientów posiadających ubezpieczenie turystycznew Generali.
  • Kody rabatowe z sekcji życie i zdrowie dostępne są do pobrania dla klientów posiadających ubezpieczenie na życiew Generali oraz NNW jako oddzielny produkt.
  1. Dlaczego niektóre kategorie na przykład SAMOCHÓD są wyszarzane?

W Programie Rabatowym Generali dostęp do rabatów jest zgodny z posiadanym ubezpieczeniem. Wyszarzane sekcje oznaczają, że nie posiadasz danego ubezpieczenia w Generali.

  1. Czy mogę zobaczyć rabaty do ubezpieczenia, którego nie mam w Generali?

Dostęp do ogólnego widoku rabatów (wartość rabatu i krótka informacja czego dotyczy) ma każdy użytkownik – zarówno ten zalogowany jak i nieposiadający konta/ubezpieczenia.

  1. Dokupiłem/am nową polisę w Generali, a rabaty do niej nie są dostępne na platformie.
  • Upewnij się, że polisa się rozpoczęła i została opłacona. Jeśli tak jest, a Ty nadal nie masz dostępu, skontaktuj sięz nami przez formularz kontaktowy (zakładka kontakt) lub napisz do nas na: program.rabatowy@generali.pl

 

MOJE KONTO

  1. Gdzie mogę zmienić hasło?
  • Na platformie kliknij na górze ekranu moje konto, a następnie zmień hasł
  1. Dlaczego nie mogę zmienić adresu e-mail?

Adres e-mail służy do logowania i na jego podstawie zostało utworzone konto w programie. Nie można go zmienić.

 

OFERTY PARTNERÓW

  1. Jak pobrać kod rabatowy?
  • Kliknij w kategorię produktową samochód lub w logo danego Partnera.
  • Wybierz ofertę i kliknij pobierz kod rabatowy.
  • Zapoznaj się z Regulaminem i potwierdź to Kliknij pobierz kod rabatowy.
  • Na ekranie pojawi Ci się pobrany kod. Wykorzystaj go zgodnie z instrukcją.
  1. Jak wykorzystać kod rabatowy?

Instrukcja wykorzystania kodu rabatowego wybranego Partnera widoczna jest w szczegółach każdej oferty (tam gdzie pobierany jest kod rabatowy).

  1. Co mogę zrobić po pobraniu kodów, jeśli nie chcę od razu z niego korzystać?
  • Po pobraniu kodu możesz (w zależności od oferty) wysłać kod na adres e-mail, jako SMS lub pobrać go w PDF.

Zawsze możesz wrócić do pobranych kodów. Wybierz moje konto, a następnie moje kody.

  1. Jak przejść do wszystkich ofert jednego partnera?

Kliknij w logo wybranego Partnera na dole ekranu.


Regulaminy Akcji Promocyjnych prowadzonych w ramach Programu Rabatowego Generali dostępne są na stronie rabaty.generali.pl w szczegółach

oferty konkretnego Partnera. Reklamacje prosimy zgłaszać na adres program.rabatowy@generali.pl. Niniejszy materiał ma charakter reklamowy i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 paragraf 1 Kodeksu Cywilnego.