Przeniesienie rachunku płatniczego
Co oznacza przeniesienie rachunku płatniczego?
To usługa polegająca na przekazaniu do banku przyjmującego (czyli banku do którego przenosimy rachunek) informacji o wszystkich lub niektórych zleceniach stałych oraz regularnie przychodzących na ten rachunek poleceniach przelewu i poleceniach zapłaty.
Jeżeli prowadzisz konto lub kilka kont w innym banku możesz je przenieść do nas jako nowe konto. Jeżeli posiadasz już u nas konto oszczędnościowo-rozliczeniowe możesz przenieść płatności z innego banku na ten właśnie rachunek.
Jak to działa?
- Zmienia się Twój nr rachunku, jednak wszystkie płatności które robiłeś z dotychczasowego, uwzględnione we wniosku o przeniesienie rachunku ustawione zostają na nowym koncie (zlecenia stałe, polecenia zapłaty).
- Możesz przenieść płatności z jednego konta lub z kilku jeżeli prowadzisz więcej niż jeden rachunek, po przeniesieniu rachunku konto w innym banku nie musi zostać zamknięte, możesz z niego korzystać np. jako rachunek dodatkowy.
Usługa przeniesienia rachunku płatniczego dostępna jest w każdym banku działającym na terenie Polski.
Co zrobić jeśli chcę przenieść konto?
Wniosek o przeniesienie konta można złożyć za pośrednictwem bankowości internetowej, a także w każdej placówce naszego Banku. Usługa przeniesienia rachunku jest bezpłatna.
Więcej informacji na temat przeniesienia rachunku znajdą Państwo w załączonych poniżej dokumentach oraz w naszych placówkach. Zachęcamy do kontaktu z naszymi pracownikami.
Przydatne dokumenty:
Instrukcja przenoszenia rachunków
Upoważnienie do przeniesienia rachunku płatniczego
Wniosek o przeniesienie rachunku płatniczego