HOME BANKING – Bank w zasięgu ręki !
Home Banking to:
- stały wgląd do rachunków,
- oszczędność czasu,
- dostępność, wygoda,
- szybkie przeprowadzanie operacji finansowych.
Usługa ta umożliwia przekazywanie dyspozycji do banku drogą elektronicznych transmisji bezpośrednio z siedziby Klienta oraz uzyskanie danych z siedziby banku, z wykorzystaniem linii telefonicznej i komputera.
Usługa ta przeznaczona jest dla wszystkich klientów banku, zarówno dla podmiotów gospodarczych jak i dla osób fizycznych.
Home Banking umożliwia:
- monitoring rachunków bankowych,
- dokonywanie przelewów,
- przechowywanie i przeglądanie informacji o wykonanych operacjach,
- zlecanie realizacji zleceń stałych i okresowych,
- dostęp do informacji bankowych,
- uzyskanie podstawowych informacji o kredytach i lokatach.
- Korzyści wynikające z Home Banking:
- stały wgląd w rachunki,
- oszczędność czasu, dostępność wygoda,
- szybkie przeprowadzanie operacji.
Do korzystania z Home Banking potrzebny jest jedynie:
- komputer – system operacyjny Windows 7/8/10 x32 lub x64
- modem,
- bezpośrednia analogowa linia telefoniczna.
System wyposażony jest w wiele niezależnych mechanizmów zabezpieczeń. W celu zapewnienia poufności przesyłanych informacji, dane są szyfrowane, a wiarygodność składanych zleceń zapewnia m.in. zastosowanie podpisu elektronicznego.