HOME BANKING – Bank w zasięgu ręki !

Home Banking to:

  • stały wgląd do rachunków,
  • oszczędność czasu,
  • dostępność, wygoda,
  • szybkie przeprowadzanie operacji finansowych.

Usługa ta umożliwia przekazywanie dyspozycji do banku drogą elektronicznych transmisji bezpośrednio z siedziby Klienta oraz uzyskanie danych z siedziby banku, z wykorzystaniem linii telefonicznej i komputera.

Usługa ta przeznaczona jest dla wszystkich klientów banku, zarówno dla podmiotów gospodarczych jak i dla osób fizycznych.

 

Home Banking umożliwia:

  • monitoring rachunków bankowych,
  • dokonywanie przelewów,
  • przechowywanie i przeglądanie informacji o wykonanych operacjach,
  • zlecanie realizacji zleceń stałych i okresowych,
  • dostęp do informacji bankowych,
  • uzyskanie podstawowych informacji o kredytach i lokatach.
  • Korzyści wynikające z Home Banking:
  • stały wgląd w rachunki,
  • oszczędność czasu, dostępność wygoda,
  • szybkie przeprowadzanie operacji.

Do korzystania z Home Banking potrzebny jest jedynie:

  • komputer – system operacyjny Windows 7/8/10 x32 lub x64
  • modem,
  • bezpośrednia analogowa linia telefoniczna.

System wyposażony jest w wiele niezależnych mechanizmów zabezpieczeń. W celu zapewnienia poufności przesyłanych informacji, dane są szyfrowane, a wiarygodność składanych zleceń zapewnia m.in. zastosowanie podpisu elektronicznego.