Strefa samoobsługowa, umożliwia Klientom samodzielne przeprowadzanie różnorodnych transakcji lokacyjno-rozliczeniowych. Strefę tę tworzą trzy urządzenia, do których zostało napisane kompatybilne oprogramowanie a urządzenia te działają w czasie rzeczywistym. Wykorzystując możliwość tych urządzeń Klient może:
Terminal transakcyjno – informacyjny:
- umożliwia samodzielnie wprowadzić i zrealizować polecenie przelewu na dowolny rachunek, w obrębie banku jak i w obrębie krajowych rachunków bankowych,
- dokonać wydruku potwierdzającego przeprowadzoną transakcję oraz wydruk wyciągu z rachunku bankowego,
- sprawdzić stan rachunku,
- sprawdzić aktualną ofertę naszego Banku.
Bankomato-wpatomat:
- wypłacić gotówkę do wysokości określonego limitu,
- sprawdzić saldo środków na rachunku,
- wdrukować wyciąg z rachunku.
- wpłatę gotówki na własny rachunek 24 godziny/h
- sprawdzić stan rachunku,
- wydrukować wyciąg.
W grupie Banków Spółdzielczych strefa samoobsługowa jest produktem nowatorskim. Bank jako pierwszy Bank Spółdzielczy proponuje tego typu usługę. Wprowadzając strefę samoobsługową, elektroniczny trezor nocny i szereg innych rozwiązań.