Visa Mobile

Start | Visa Mobile

 

 

Visa Mobile to nowa, bardzo prosta i bezpieczna metoda płatności za zakupy w Internecie, która jest dostępna dla klientów Banku BPS, posiadających aktywną kartę Visa.

Dzięki Visa Mobile, podczas zakupów internetowych, nie ma potrzeby wpisywania danych karty takich jak jej numer, data ważności, kod CVV czy też imię i nazwisko posiadacza. Płacąc Visa Mobile wystarczy numer Twojego telefonu komórkowego.

Nad bezpieczeństwem całej transakcji czuwa Visa oraz Bank BPS.

Co trzeba zrobić, aby zapłacić Visa Mobile za zakupy?

Krok 1 – Pobierz aplikację Visa Mobile ze sklepu Google Play lub App Store na swój telefon.

Krok 2 – Dodaj aktywną kartę płatniczą Visa, wydaną przez Bank do portfela Visa Mobile w aplikacji mobilnej. System sam Cię poprowadzi podpowiadając kolejne działania. Podczas rejestracji trzeba podać dane karty a także adres e-mail i numeru telefonu. Na koniec, ustaw zabezpieczenie aplikacji (PIN lub biometria).

Krok 3 – W sklepie internetowym wybierz Visa Mobile jako metodę płatności, a następnie wpisz we wskazanym polu swój numer telefonu. Potwierdź transakcję w aplikacji Visa Mobile i gotowe!

Wszystkie dane dotyczące płatności są zabezpieczone w systemach Visa. W aplikacji Visa Mobile znajdziesz również historię dokonanych z użyciem tej usługi transakcji oraz ich szczegóły.

Czy ten sposób płatności jest bezpieczny?

Tak. Visa stworzyła technologię tokenizacji (szyfrowania), dzięki której numer twojej karty zastępowany jest w urządzeniu mobilnym tzw. tokenem. Ten unikalny, losowo wygenerowany numer służy do realizowania płatności. W ten sposób dane karty Visa są bezpieczne. Dodatkowe bezpieczeństwo zapewnia użycie kodu lub biometryczna weryfikacja odcisku palca czy twarzy.

Co oznacza tokenizacja i czym jest token?

Tokenizacja Visa (Visa Tokenisation Service) zapewnia ochronę wrażliwych danych Twojej karty i konta za pomocą tokenu.

Token to unikalny cyfrowy identyfikator (ciąg cyfr), który zastępuje numer karty Visa, dzięki czemu płatność jest bezpieczna. Jest on używany za każdym razem w trakcie transakcji, więc dane karty są chronione i niedostępne.

Token jest przypisany do jednego urządzenia. Oznacza to, że nie ma możliwości korzystania z tego samego tokenu na kilku różnych urządzeniach, którymi chcesz płacić zbliżeniowo.

Czy istnieje możliwość, aby ktoś bez mojej wiedzy przyłożył urządzenie do terminala i pobrał pieniądze?

Nie, ponieważ PIN, a także dodatkowe zabezpieczenie, tj. użycie kodu lub biometryczna weryfikacja za pomocą odcisku palca czy twarzy w Twoim telefonie lub zegarku, skutecznie to uniemożliwiają.

Co zrobić, gdy zgubię urządzenie lub zostanie ono skradzione?

Skontaktuj się jak najszybciej z bankiem i poinformuj o zgubieniu tego urządzenia w celu zablokowania tokenu.

Z jakimi urządzeniami to działa?

Dostępność płatności mobilnych Visa zależy od wersji urządzenia, jakie posiadasz.

Czy muszę mieć włączoną transmisję danych?

Nie. Jednakże w zależności od wybranego sposobu płatności dostęp do wszystkich funkcji płatności mobilnych może być ograniczony.

Czy jest pobierana dodatkowa opłata za płatności mobilne Visa?

Nie, płatności mobilne Visa są bezpłatne.

Czy obowiązują limity transakcyjne?

Obowiązują te same limity transakcyjne jak w przypadku tradycyjnej karty plastikowej. Możesz je zmodyfikować, kontaktując się ze swoim bankiem lub za pomocą aplikacji Twojego banku.

Gdzie mogę płacić mobilnie?

Wszędzie tam, gdzie teraz płacisz kartą.

Czy mogę korzystać z płatności mobilnych poza granicami kraju?

Oczywiście, płatności mobilne Visa są globalnym rozwiązaniem. Wystarczy, że sprzedawca umożliwia płatności zbliżeniowe. Najczęściej jest to określone za pomocą znanego symbolu płatności zbliżeniowych.

Facebook ikona